زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
تبریک میگم به انسانهای باهوشی که موفق به ساخت این راه شدن.......یه کف مرتب.....

تبریک میگم به انسانهای باهوشی که موفق به ساخت این راه شدن.......یه کف مرتب.....



نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت18:51---3 تير 1393
سلام چطوری خوبی؟
من سینام نویسندت
وبلاگمو هک کردند من به وبلاگه دیگه زدم
بیا ببین وبلاگمو
فقط الان یه مشکل دارم
اونم اینکه من با محمد این وبلاگو زدم
من ثبت نام کردم و محمد رو نویسنده کردم
مثل تو که منو نویسنده کردی
ولی اون هرموقع پست میذاره به اسم من میاد پستاش توی وب.من برای وبلاگ تو وقتی پست میذارم به اسم خودم میاد ولی اون هرموقع پست میذاره به اسم من میاد.حالا من موندم باید چطوری درستش کنم
اخه من زیاد اشتایی با لوکس بلاک ندارم.بیا کمکم کن لطفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, ] [ 17:27 ] [ ⋆مصی⋆ ] [ ]